SYSDO: jednoduchá cesta k moderní evidenci docházky
Máte plné zuby nekonečných excelovských tabulek s docházkou a komplikované evidence příchodů a odchodů? Moderní docházkový systém SYSDO vám ukáže, že správa docházky může být hračka.
Znáte ten pocit, když musíte na konci měsíce procházet desítky e-mailů a poznámek k docházce? Nebo když hledáte způsob, jak efektivně evidovat docházku pro různé typy úvazků? S docházkovým systémem SYSDO tyto starosti vyřešíte elegantně a jednoduše. Pojďme se podívat, jak začít.
Intuitivní přehled na první pohled
SYSDO přináší přehledný způsob zobrazování docházky pomocí barevného rozlišení. Modré značení okamžitě ukazuje předpokládaný, nebo daný začátek směny, zatímco zelené indikuje skutečný příchod zaměstnance.
Když má zaměstnanec předpokládaný začátek směny v 7:30, v systému to uvidíte modře vyznačené. Jakmile zaměstnanec přijde třeba v 7:19 a označí svůj příchod, objeví se zelené značení skutečného příchodu. Evidence docházky je možná několika způsoby – od našich moderních terminálů s rozpoznáváním obličeje či otiskem prstu až po jednoduché řešení pomocí tabletu s aplikací SYSDO terminál připevněného na zdi. Využít ale můžete terminál v mobilním telefonu nebo na vašem počítači.
Náhled dne: Váš digitální asistent
„Nevíte, kde je Pepa?“ – tahle věta asi zní povědomě každému manažerovi. „Možná šel k zubaři… Nebo má služební cestu? Počkat, neříkal něco o dovolené?“ Se SYSDO máte jasno během vteřiny! V záložce přehled přítomnosti najdete přehledné tablo všech zaměstnanců s jejich aktuálním stavem. Tedy jestli už je v práci, ještě není nebo už není, či je u lékaře, nebo na služebním výjezdu…
Když rozkliknete konkrétního zaměstnance, zobrazí se vám jeho měsíční harmonogram s intuitivními ikonkami:
- Kufřík s křížkem pro návštěvu lékaře
- Autíčko pro služební výjezd
- Tajemný špion pro soukromý odchod
- A mnoho dalších pro dovolenou, ošetřování člena rodiny nebo třeba sick day
Stačí najet myší na den označený ikonkou a kliknout na náhled dne pro detailní informace. A to nejlepší? Všechny tyto informace máte k dispozici i v mobilní aplikaci. Díky tomu můžete efektivně plánovat práci týmu a vždycky víte, s kým můžete počítat – hlavně s Pepou Kučerou!
Flexibilita pro každou firmu
SYSDO zapadne do vašeho pracovního procesu stejně spolehlivě jako zapomenutý e-mail do „SPAMu“. Ať už vaši lidé pracují v kanceláři, na homeoffice nebo v terénu, vždy máte jejich docházku pod kontrolou. Zaměstnanci mohou značit svou přítomnost různými způsoby:
- Přes biometrický docházkový terminál s rozpoznáním obličeje či otiskem prstu, nebo přes „klasický“ terminál na přístupové karty
- Pomocí počítače ve webovém rozhraní, nebo tabletu s aplikací SYSDO terminál
- Přes mobilní aplikaci v terénu (která ale funguje i když zrovna nejede firemní síť… Protože zaměstnanci mají tarify i s internetovými daty!)
Pro koho je SYSDO ideální?
Manažeři oceňují okamžitý přehled o svých týmech a lehce nastavitelné automatické reporty. Mzdové účetní už nemusí luštit kryptické poznámky v komentářích excelu, jestli ta zkratka „NV-??“ znamená návštěva lékaře nebo neplacené volno. A zaměstnanci? Ti si pochvalují jednoduché ovládání a transparentnost celého systému.
Začínáme
Implementace SYSDO je překvapivě jednoduchá a intuitivní. Nastavíte základní parametry firmy, přidáte zaměstnance a v nastavení pracovních směn je přiřadíte ke kategorii, která zároveň definuje i jejich pracovní dobu.
SYSDO si poradí s každým typem pracovního poměru – ať už jde o HPP, DPP, DPČ, IČO, či DNS NBD, po jehož častém opakování může přijít i PDK. A mimochodem! Pro první seznámení nabízíme bezplatnou zkušební verzi na 60 dní zdarma.
Chcete vědět víc? V příštím článku se podíváme na pokročilé funkce jako nastavení různých typů směn nebo práci s plánovačem. Nebo rovnou navštivte www.sysdo.cz a vyzkoušejte SYSDO na vlastní kůži. Váš Excel si oddechne, že už nemusí předstírat, že je docházkový systém!