SYSDO
Biometrický docházkový systém v cloudu
SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.
Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Jak SYSDO zapadá do ekosystému Softum

Docházka jako základní stavební kámen firmy
SYSDO řeší příchody, odchody, směny a přítomnost zaměstnanců. Díky tomu máte jasno, kdo kdy pracuje – a můžete na tom stavět další procesy.
Propojení s AutoGPS pro práci v terénu
AutoGPS umí pomocí geofence automaticky zapisovat příchody a odchody zaměstnanců do SYSDO. Hodí se hlavně pro řidiče, techniky a všechny, kdo začínají směnu mimo budovu.
Přehled času stráveného na úkolech díky EDA
Uživatelé zapisují čas nad úkoly v systému EDA. Tyhle údaje se přenášejí do SYSDO, takže vzniká přehled o reálné pracovní době – nejen o fyzické docházce, ale i o činnostech (aktivitách).
Součást ekosystému Softum pro řízení firmy
Softum nabízí řešení pro docházku, vozový park, úkoly, servis, monitoring i logistiku. SYSDO tvoří jeden z klíčových dílků a firmy si mohou celý ekosystém skládat podle toho, co právě potřebují řešit.
Novinky ze světa SYSDA
Vaše elektronická docházka SYSDO: Otázky a odpovědi
Hledáte efektivní způsob, jak řešit docházku zaměstnanců (ve firmě i terénu)? Zde pro Vás máme nejčastější otázky k tématu "elektronická docházka SYSDO", na které jsme se nebáli odpovědět.
Povinné testování zaměstnanců na pracovištích (video návod)
SYSDO neustále reaguje na aktuální požadavky, a tak již nějakou dobu můžete v rámci našeho docházkového systému vést evidenci povinně testovaných zaměstanců na SARS-COV-2.
SYSDO – Covid testování zaměstnanců přehledně
O tom, že SYSDO není "jen" evidence docházky, se přesvědčíte v našem novém videu. Aplikaci jsme rozšířili o novou funkci - evidenci testování zaměstnanců na přítomnost SARS-CoV-2. Žádné další zbytečné papírování. Vše společně a na jednom místě s Vaší firemní docházkou.
SYSDO – Covid testování zaměstnanců přehledně
O tom, že SYSDO není "jen" evidence docházky, se přesvědčíte v našem novém videu. Aplikaci jsme rozšířili o novou funkci - evidenci testování zaměstnanců na přítomnost SARS-CoV-2. Žádné další zbytečné papírování. Vše společně a na jednom místě s Vaší firemní docházkou.
Představení přístupové čtečky s měřením tělesné teploty
Představujeme vám kontrolu a evidenci přístupu osob SYSDO s měřením tělesné teploty. Přístupová čtečka SYSM385C2-V-T rozšiřuje portfolio již zavedených zařízení přístupové části systému SYSDO o produkt, o který je dnes vysoký zájem.
Přístupová čtečka s měřením teploty
Představujeme vám kontrolu a evidenci přístupu osob SYSDO s měřením tělesné teploty. Přístupová čtečka SYSM385C2-V-T rozšiřuje portfolio již zavedených zařízení přístupové části systému SYSDO o produkt, o který je dnes vysoký zájem.




