SYSDO2025-11-28T23:49:37+01:00

SYSDO

Biometrický docházkový systém v cloudu

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.

Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Jak SYSDO zapadá do ekosystému Softum

Docházka jako základní stavební kámen firmy

SYSDO řeší příchody, odchody, směny a přítomnost zaměstnanců. Díky tomu máte jasno, kdo kdy pracuje – a můžete na tom stavět další procesy.

Propojení s AutoGPS pro práci v terénu

AutoGPS umí pomocí geofence automaticky zapisovat příchody a odchody zaměstnanců do SYSDO. Hodí se hlavně pro řidiče, techniky a všechny, kdo začínají směnu mimo budovu.

Přehled času stráveného na úkolech díky EDA

Uživatelé zapisují čas nad úkoly v systému EDA. Tyhle údaje se přenášejí do SYSDO, takže vzniká přehled o reálné pracovní době – nejen o fyzické docházce, ale i o činnostech (aktivitách).

Součást ekosystému Softum pro řízení firmy

Softum nabízí řešení pro docházku, vozový park, úkoly, servis, monitoring i logistiku. SYSDO tvoří jeden z klíčových dílků a firmy si mohou celý ekosystém skládat podle toho, co právě potřebují řešit.

Novinky ze světa SYSDA

SYSDO – Covid testování zaměstnanců přehledně

13.Duben 2021|

O tom, že SYSDO není "jen" evidence docházky, se přesvědčíte v našem novém videu. Aplikaci jsme rozšířili o novou funkci - evidenci testování zaměstnanců na přítomnost SARS-CoV-2. Žádné další zbytečné papírování. Vše společně a na jednom místě s Vaší firemní docházkou.

SYSDO – Covid testování zaměstnanců přehledně

13.Duben 2021|

O tom, že SYSDO není "jen" evidence docházky, se přesvědčíte v našem novém videu. Aplikaci jsme rozšířili o novou funkci - evidenci testování zaměstnanců na přítomnost SARS-CoV-2. Žádné další zbytečné papírování. Vše společně a na jednom místě s Vaší firemní docházkou.

Přístupová čtečka s měřením teploty

23.Září 2020|

Představujeme vám kontrolu a evidenci přístupu osob SYSDO s měřením tělesné teploty. Přístupová čtečka SYSM385C2-V-T rozšiřuje portfolio již zavedených zařízení přístupové části systému SYSDO o produkt, o který je dnes vysoký zájem.

Přejít nahoru