SYSDO2022-01-25T13:04:19+01:00

SYSDO

Biometrický docházkový systém v cloudu

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.

Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Novinky ze světa SYSDA

SYSDO – Covid testování zaměstnanců přehledně

O tom, že SYSDO není "jen" evidence docházky, se přesvědčíte v našem novém videu. Aplikaci jsme rozšířili o novou funkci - evidenci testování zaměstnanců na přítomnost SARS-CoV-2. Žádné další zbytečné papírování. Vše společně a na jednom místě s Vaší firemní docházkou.

Přístupová čtečka s měřením teploty

Představujeme vám kontrolu a evidenci přístupu osob SYSDO s měřením tělesné teploty. Přístupová čtečka SYSM385C2-V-T rozšiřuje portfolio již zavedených zařízení přístupové části systému SYSDO o produkt, o který je dnes vysoký zájem.

Jak začít používat docházkový systém SYSDO

Vyzkoušejte cloudový docházkový systém SYSDO. Potřebujete k tomu jen připojení k internetu a webový prohlížeč. Základní nastavení vám zabere jen pár minut. K vyzkoušení SYSDA máte 60 dnů, po které za provoz neplatíte ani korunu.

SYSDO a čas dovolených

Starost o dovolenou a obecně o nepřítomnost na pracovišti je jednou ze základních funkcí docházkového systému. Jak je na tom v tomto ohledu SYSDO, co přináší za užitečné funkce a na co se můžete do budoucna těšit?

Přejít nahoru