SYSDO
Biometrický docházkový systém v cloudu
SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.
Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Jak SYSDO zapadá do ekosystému Softum

Docházka jako základní stavební kámen firmy
SYSDO řeší příchody, odchody, směny a přítomnost zaměstnanců. Díky tomu máte jasno, kdo kdy pracuje – a můžete na tom stavět další procesy.
Propojení s AutoGPS pro práci v terénu
AutoGPS umí pomocí geofence automaticky zapisovat příchody a odchody zaměstnanců do SYSDO. Hodí se hlavně pro řidiče, techniky a všechny, kdo začínají směnu mimo budovu.
Přehled času stráveného na úkolech díky EDA
Uživatelé zapisují čas nad úkoly v systému EDA. Tyhle údaje se přenášejí do SYSDO, takže vzniká přehled o reálné pracovní době – nejen o fyzické docházce, ale i o činnostech (aktivitách).
Součást ekosystému Softum pro řízení firmy
Softum nabízí řešení pro docházku, vozový park, úkoly, servis, monitoring i logistiku. SYSDO tvoří jeden z klíčových dílků a firmy si mohou celý ekosystém skládat podle toho, co právě potřebují řešit.
Novinky ze světa SYSDA
NFC karty v SYSDO: Rychlé a bezpečné ověřování docházky pro zaměstnance v terénu i ve firmě
Správa pracovní docházky nemusí být složitá. S novou funkcí NFC ověřování v mobilní aplikaci SYSDO Terminál mohou vaši zaměstnanci přihlašovat a odhlašovat docházku snadno a rychle. Ať už pracujete s týmy v terénu, nebo potřebujete optimalizovat docházku ve firmě, NFC karty nabízejí efektivní a spolehlivé řešení.
Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?
Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.
Věděli jste, že náš systém umí upozornit na absenci ještě před začátkem pracovní doby?
V SYSDO jsme zavedli užitečnou funkci, která upozorňuje nadřízené na případnou nepřítomnost zaměstnance až 20 minut před začátkem jeho pracovní doby. Toto včasné upozornění umožňuje nadřízeným lépe reagovat na neplánované absence.
Opilí zaměstnanci v práci? Vstupní test na alkohol v SYSDO!
S hrdostí představujeme novou funkci pro náš docházkový systém SYSDO – integraci alkohol-testeru s docházkovým terminálem. Díky této inovaci si můžete být jisti, že opilí zaměstnanci se na pracoviště nedostanou.
Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ
Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.
Jak zjednodušit evidenci testovaných zaměstnanců?
Obnovení testování na pracovištích způsobuje ne jedné firmě plno starostí navíc. S elektronickou docházkou SYSDO jsou problémy spojené s administrací testovaných osob minulostí.




