SYSDO2025-11-28T23:49:37+01:00

SYSDO

Biometrický docházkový systém v cloudu

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.

Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Jak SYSDO zapadá do ekosystému Softum

Docházka jako základní stavební kámen firmy

SYSDO řeší příchody, odchody, směny a přítomnost zaměstnanců. Díky tomu máte jasno, kdo kdy pracuje – a můžete na tom stavět další procesy.

Propojení s AutoGPS pro práci v terénu

AutoGPS umí pomocí geofence automaticky zapisovat příchody a odchody zaměstnanců do SYSDO. Hodí se hlavně pro řidiče, techniky a všechny, kdo začínají směnu mimo budovu.

Přehled času stráveného na úkolech díky EDA

Uživatelé zapisují čas nad úkoly v systému EDA. Tyhle údaje se přenášejí do SYSDO, takže vzniká přehled o reálné pracovní době – nejen o fyzické docházce, ale i o činnostech (aktivitách).

Součást ekosystému Softum pro řízení firmy

Softum nabízí řešení pro docházku, vozový park, úkoly, servis, monitoring i logistiku. SYSDO tvoří jeden z klíčových dílků a firmy si mohou celý ekosystém skládat podle toho, co právě potřebují řešit.

Novinky ze světa SYSDA

NFC karty v SYSDO: Rychlé a bezpečné ověřování docházky pro zaměstnance v terénu i ve firmě

30.Listopad 2024|

Správa pracovní docházky nemusí být složitá. S novou funkcí NFC ověřování v mobilní aplikaci SYSDO Terminál mohou vaši zaměstnanci přihlašovat a odhlašovat docházku snadno a rychle. Ať už pracujete s týmy v terénu, nebo potřebujete optimalizovat docházku ve firmě, NFC karty nabízejí efektivní a spolehlivé řešení.

Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?

26.Listopad 2024|

Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.

Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ

10.Červenec 2024|

Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.

Přejít nahoru