SYSDO2022-01-25T13:04:19+01:00

SYSDO

Biometrický docházkový systém v cloudu

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.

Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Novinky ze světa SYSDA

Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ

Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.

SYSDO – Covid testování zaměstnanců přehledně

O tom, že SYSDO není "jen" evidence docházky, se přesvědčíte v našem novém videu. Aplikaci jsme rozšířili o novou funkci - evidenci testování zaměstnanců na přítomnost SARS-CoV-2. Žádné další zbytečné papírování. Vše společně a na jednom místě s Vaší firemní docházkou.

Přejít nahoru