SYSDO2022-01-25T13:04:19+01:00

SYSDO

Biometrický docházkový systém v cloudu

SYSDO je moderní docházkový systém fungující v cloudu. Základní funkcí SYSDA je kontrola a správa docházky, tvorba individuálních pracovních plánů a zpracování pracovní docházky ve vhodných formátech pro firemní účetnictví. Docházka je zaznamenávána pomocí biometrických terminálů, které kromě snímače otisků prstů disponují i dvojicí kamer s IR přísvitem pro rozpoznání obličeje. Samozřejmostí je také autentizace pomocí PIN kódu nebo přiložení čipu.

Dále SYSDO nabízí chytré virtuální terminály, které jsou bezplatné a elegantně řeší problém home office, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě. V současné době SYSDO využívají stovky firem a systém se plně přizpůsobí nárokům kterékoliv z nich. SYSDO si můžete vyzkoušet na dva měsíce zcela zdarma a bez závazků.

Novinky ze světa SYSDA

SYSDO – Jednoduchá cesta k moderní evidenci docházky

Znáte ten pocit, když musíte na konci měsíce procházet desítky e-mailů a poznámek k docházce? Nebo když hledáte způsob, jak efektivně evidovat docházku pro různé typy úvazků? S docházkovým systémem SYSDO tyto starosti vyřešíte elegantně a jednoduše. Pojďme se podívat, jak začít.

Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?

Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.

Přejít nahoru