Články
Jak SmartBox zvyšuje bezpečnost přepravy cenných zásilek
Bezpečnost přepravy cenných a citlivých zásilek je v současné logistice prioritou. S rostoucími požadavky na ochranu zboží se technologie stávají klíčovým nástrojem k minimalizaci rizik spojených s přepravou. SmartBox, inovativní řešení pro sledování a monitorování podmínek přepravy, přináší revoluci v zajištění bezpečnosti.
NFC karty v SYSDO: Rychlé a bezpečné ověřování docházky pro zaměstnance v terénu i ve firmě
Správa pracovní docházky nemusí být složitá. S novou funkcí NFC ověřování v mobilní aplikaci SYSDO Terminál mohou vaši zaměstnanci přihlašovat a odhlašovat docházku snadno a rychle. Ať už pracujete s týmy v terénu, nebo potřebujete optimalizovat docházku ve firmě, NFC karty nabízejí efektivní a spolehlivé řešení.
Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?
Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.
Věděli jste, že náš systém umí upozornit na absenci ještě před začátkem pracovní doby?
V SYSDO jsme zavedli užitečnou funkci, která upozorňuje nadřízené na případnou nepřítomnost zaměstnance až 20 minut před začátkem jeho pracovní doby. Toto včasné upozornění umožňuje nadřízeným lépe reagovat na neplánované absence.
Opilí zaměstnanci v práci? Vstupní test na alkohol v SYSDO!
S hrdostí představujeme novou funkci pro náš docházkový systém SYSDO – integraci alkohol-testeru s docházkovým terminálem. Díky této inovaci si můžete být jisti, že opilí zaměstnanci se na pracoviště nedostanou.
Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ
Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.




